eprd@eprd.pl
+48 41 345 32 71
Polski
English
O nas
Kim jesteśmy
Historia
Polityka jakości
Plan równości płci
Oferta
Doświadczenie
Kariera
Studenci i absolwenci
Specjaliści
Eksperci
Oferty pracy
Kontakt
Sektor prywatny
Dotacje na rozwój przedsiębiorstw
Analizy finansowe
Badania rynkowe
B+R
Internacjonalizacja
Szkolenia
Doradztwo strategiczne
Sektor publiczny
Dotacje ze środków zewnętrznych
Badania i ewaluacje
Zarządzanie projektami
Audyty projektów unijnych
Dokumenty strategiczne
PPP Partnerstwo publiczno-prywatne
Zamówienia publiczne
Współpraca międzynarodowa
Współpraca rozwojowa
Kontrakty ramowe
Konsulat Honorowy Finlandii
O nas
Kim jesteśmy
Historia
Polityka jakości
Oferta
Sektor prywatny
Dotacje na rozwój przedsiębiorstw
Analizy finansowe
Badania rynkowe
B+R
Internacjonalizacja
Szkolenia
Doradztwo strategiczne
Sektor publiczny
Dotacje ze środków zewnętrznych
Badania i ewaluacje
Zarządzanie projektami
Audyty projektów unijnych
Dokumenty strategiczne
PPP Partnerstwo publiczno-prywatne
Zamówienia publiczne
Współpraca międzynarodowa
Współpraca rozwojowa
Kontrakty ramowe
Konsulat Honorowy Finlandii
Doświadczenie
Kariera
Studenci i absolwenci
Specjaliści
Eksperci
Oferty pracy
Kontakt
Projekty
Strona główna
Projekty
Projekt
Analiza kontaktów na reformy w zakresie Zatrudnienia oraz Kształcenia i Szkolenia Zawodowego (EVET)” w Gruzji
Ocena azerbejdżańsko-gruzińskiej propozycji projektu dotyczącego wdrażania rozwiązań infrastrukturalnych na przejściu granicznym "Red Bridge"
Wsparcie tworzenia krajowych ram kwalifikacji w Mołdawii poprzez opracowanie wraz z grupą roboczą formatu kwalifikacji zawodowych.
Ewaluacja sektora integracji społecznej w Republice Białorusi oraz identyfikacja potencjalnych obszarów współpracy i pomocy Unii Europejskiej dla Białorusi w tym sektorze
Ocena pomocy UE w ramach ogólnej polityki migracyjnej UE wobec Ukrainy. Ewaluacja inicjatywy READMIT w kontekście realizacji Umowy o Readmisji pomiędzy UE i Ukrainą.
Ustawiczne kształcenie zawodowe (CVT) we wschodniej Europie – „Wsparcie dla rozwoju polityki i metodologii dla walidacji uczenia się poza formalnego i nieformalnego w Gruzji”
1...
4
5
6
7
8
...12
›