Strategie i programy rozwoju,Ekspertyzy i prace badawcze,
Promocja i handel artykułami rolno-spożywczymi
Polska
Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa
Polscy handlowcy i organizacje producenckie, instytucje rządowe zaangażowane w działania promocyjne eksportu artykułów rolno-spożywczych
Głównym celem projektu było zwiększenie konkurencyjności polskiego handlu artykułami rolno-spożywczymi poprzez dostarczenie polskim handlowcom informacji na temat możliwości zagranicznej wymiany handlowej oraz zapewnienie zagranicznym handlowcom informacji na temat polskiej oferty handlowej. Cele szczegółowe projektu to: - promocja polskiego eksportu rolno-spożywczego poprzez wspieranie aktywnego uczestnictwa w rolnych imprezach targowych, rozpowszechnianie informacji, poprawę umiejętności promocji eksportu - dostarczanie i uaktualnianie informacji na temat konkretnych rynków zagranicznych dla handlowców artykułami rolno-spożywczymi i promowanie wybranych produktów.
Data rozpoczęcia: 1999-09-01
Data zakończenia: 2000-09-30