Karta projektu

Kategoria projektu:

Ekspertyzy i prace badawcze,

Tytuł projektu:

Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli w zakresie umiejętności i kompetencji cyfrowych w Republice Północnej Macedonii i w Serbii.

Kraj:

Włochy

Zleceniodawca:

ETF - Europejska Fundacja Szkolenia

Beneficjent:

ETF - Europejska Fundacja Szkolenia

Opis projektu:

Celem projektu jest zaprojektowanie, przetestowanie i ostateczne opracowanie narzędzi identyfikacji potrzeb, które ułatwią systemom i organizacjom szkoleniowym właściwe reagowanie na rosnące zapotrzebowanie na dostosowane umiejętności i kompetencje cyfrowe nauczycieli w Europie Południowo-Wschodniej, Republice Macedonii Północnej i Serbii. W ramach projektu wykonane zostanie mapowanie kompetencji cyfrowych nauczycieli oraz przeprowadzona zostanie analiza jakości zapewniania kompetencji cyfrowych dla nauczycieli. Pomoże to zrozumieć potrzeby szkoleniowe nauczycieli na różnych poziomach oraz ocenić w jakim stopniu są one realizowane. Wypracowana zostanie metodologia umożliwiająca ocenę adekwatności oferty szkoleniowej nauczycieli w odniesieniu do tego jak nauczyciele sami oceniają swoje potrzeby szkoleniowe w zakresie kompetencji cyfrowych. Projekt będzie realizowany od września do grudnia 2020.

Data rozpoczęcia: 2020-09-10

Data zakończenia: 2020-12-31