Aplikacje o środki finansowe, analizy ekonomiczne,
Aneks do studium wykonalności inwestycji pn.: „Promocja Kielc i reginu świętokrzyskiego poprzez sztukę festiwalową”
Polska
Miasto Kielce
Miasto Kielce, Teatr Tańca
Przedmiotem projektu jest opracowanie aktualizacji Studium Wykonalności Inwestycji dla inwestycji polegającej na: przeprowadzeniu kampanii promującej atrakcyjność turystyczną Kielc i regionu świętokrzyskiego poprzez sztukę festiwalową. Osiągnięcie celu planowane jest poprzez wykreowanie pozytywnego wizerunku turystycznego województwa na arenie krajowej i międzynarodowej. Działania promocyjne obejmują moduły: - horyzontalny: promocja atrakcji turystycznych Kielc i regionu poprzez sztukę festiwalową (3 etapy promocji medialnej i poza medialnej: przed, w trakcie trwania i po festiwalach) - wertykalny : organizacja X i XI Festiwalu Tańca Kielce; Wyjątkowość Festiwalu Tańca w skali kraju to: różnorodność: formy ruchu, grup tanecznych, trudności repertuaru, dialog kultur, udostępnianie niedostępnego.
Data rozpoczęcia: 2010-06-01
Data zakończenia: 2010-06-30