Aplikacje o środki finansowe, analizy ekonomiczne,
Studium wykonalności inwestycji pn.: "Promocja Kielc i regionu Świętokrzyskiego poprzez sztukę festiwalową"
Polska
Gmina Kielce
Gmina Kielce
Przedmiotem projektu jest opracowanie Studium Wykonalności Inwestycji dla inwestycji polegającej na: promocji atrakcyjności turystycznej Kielc i regionu świętokrzyskiego poprzez sztukę festiwalową. Przedsięwzięcie zakłada przeprowadzenie 1 kampanii promującej atrakcyjność turystyczną miasta Kielce i regionu i zawiera 3 rodzaje promocji projektu: kampania – Festiwal Kadzielnia (edycja I i II), kampania – Festiwal Tańca Kielce (edycja X i XI) oraz promocja realizowana bezpośrednio przez Gminę Kielce. Działania promocyjne obejmują moduły: - horyzontalny: promocja atrakcji turystycznych Kielc i regionu poprzez sztukę festiwalową (3 etapy promocji medialnej i poza medialnej: przed, w trakcie trwania i po festiwalach) - wertykalny I: organizacja X i XI Festiwalu Tańca Kielce; Wyjątkowość Festiwalu Tańca w skali kraju to: różnorodność: formy ruchu, grup tanecznych, trudności repertuaru, dialog kultur, udostępnianie niedostępnego. - wertykalny II: organizacja I i II festiwalu sztuki nowoczesnej - Festiwalu Kadzielnia; Wyjątkowość Festiwalu Kadzielnia: wypełni niszę, jaką jest brak w Polsce imprezy o skali międzynarodowej łączącej różne dziedziny sztuki nowoczesnej.
Data rozpoczęcia: 2010-01-01
Data zakończenia: 2010-02-28